Regulamin sklepu internetowego DepiBooster
Administratorem sklepu DepiBooster jest:
SLIMBODYBOOSTER sp. z o.o., ul. Św. Wincentego 11, 61-003 Poznań, NIP 781-19-96-103, REGON 383341081:
1
Definicje
Użyte w niniejszym dokumencie definicje oznaczają:
Regulamin – niniejszy regulamin,
Sklep – sklep internetowy SLIMBODYBOOSTER sp. z o.o. prowadzony pod domeną www.depibooster.pl
Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu,
Konsument – osoba fizyczna korzystająca ze strony www.depibooster.pl, w tym dokonująca zakupów w Sklepie w celu związanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą, gdy korzystanie ze strony www.depibooster.pl, w tym dokonywanie zakupów w Sklepie nie stanowi dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Konto – funkcjonalność Sklepu umożliwiająca Kupującemu, po zarejestrowaniu się i zalogowaniu, dokonywanie zamówień, a także dostęp do zindywidualizowanych treści takich jak historia zamówień
Koszyk – funkcjonalność Sklepu umożliwiająca przygotowanie i modyfikację zamówienia przez Kupującego, w tym wybranie usługi i formy płatności,
Sprzedawca – SLIMBODYBOOSTER sp. z o.o., ul. Św. Wincentego 11, 61-003 Poznań, NIP 781-19-96-103, REGON 383341081
2
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca umożliwia zawarcie umów o świadczenie usług depilacji laserowej. Zawarcie umowy o świadczenie usług depilacji możliwe jest również stacjonarnie w salonie depilacji Sprzedawcy .
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu, w tym zakup usług epilacji laserowej w Sklepie jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
1) dostęp do Internetu,
2) oprogramowanie umożliwiające przeglądanie zasobów Internetu,
3) aktywny adres e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Kupujący zobowiązany jest korzystać ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami polskiego prawa, zasadami współżycia społecznego oraz Regulaminem. Zabronione jest w szczególności:
a) dostarczanie treści o charakterze bezprawnym,
b) podejmowanie aktywności która ma na celu zakłócenie działalności Sklepu,
c) wykorzystywanie Sklepu do innych celów niż cel do jakiego jest przeznaczony,
d) przesyłanie niezamówionej informacji handlowej (spam). - Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Sprzedawca, za pośrednictwem Sklepu, świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą, jaką Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Kupującego, możliwość złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest wyłącznie dla Kupujących, którzy posiadają konto w sklepie.
- Jeżeli Kupujący założy konto w Sklepie, wówczas Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną, polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. Na tymże koncie przechowywane będą dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta za pomocą swojego adresu e-mail oraz nadanego przez siebie hasła.
- W celu założenia Konta należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny w zakładce zaloguj się i zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Usługa założenia Konta ma charakter nieodpłatny i jest świadczona przez czas nieoznaczony.
Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży oraz umowy o świadczenie usług zawierane za pośrednictwem Sklepu. - Sklep stosuje środki techniczne i organizacyjne mające na celu ochronę Kupujących, w szczególności zapobiegające uzyskaniu dostępu przez osoby nieupoważnione do danych przesyłanych przez Kupujących w ramach korzystania ze Sklepu.
- Sklep podejmuje wszelkie możliwe działania mające na celu zapewnienie poprawnego działania Sklepu i zobowiązuje się usunąć niezwłocznie wszelkie zgłoszone przez Kupujących nieprawidłowości. Kupujący może złożyć reklamację dotyczącą usług świadczonych przez Sklep za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: rezerwacje@depibooster.pl. Reklamacja usługi powinna zawierać opis problemu, dane oraz adres Kupującego. Sklep zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni.
4
Składanie zamówień
- Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) wybierając usługę będącą przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Do koszyka”,
b) logując się do konta, a jeżeli Kupujący w ogóle nie posiada konta w Sklepie, to założyć konto,
c) przechodząc przez koleje etapy składania zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia, wybierając metodę płatności oraz akceptując regulamin.
d) klikając w przycisk „Kupuję i płacę”
- Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przekierowany na stronę operatora płatności celem dokonania zapłaty za zamówienie. Kupujący ma do wyboru następujące formy płatności: szybki przelew, BLIK lub karta kredytowa/debetowa. Po skutecznym dokonaniu płatności Kupujący zostanie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowa pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą uważana jest za zawartą.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 3 powyżej.
5
Metody płatności
- Jedyną dostępną metodą płatności w Sklepie jest płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu Paynow.pl. System obsługiwany jest przez mBank S.A. ul. Prosta 18 00-850 Warszawa. WWW: www.paynow.pl, e-mail: support@paynow.pl
6
Realizacja zamówienia
- po zawarciu umowy na wykonanie usługi lub pakietu usług Kupujący musi skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia terminu realizacji usługi. Usługa zostanie zrealizowana zgodnie z opisem zamieszczonym na stronie Sklepu.
- Warunkiem realizacji usługi / pakietu usług na rzecz Kupującego jest wyrażenie zgody na wykonanie zabiegu, a także wypełnienie ankiety zabiegowej. Sprzedawca zachowuje prawo do odmowy realizacji usługi w przypadku, gdy Kupujący odmówi wypełnienia ankiety lub nie wyrazi zgody na wykonanie zabiegu,
- Sprzedawca ma prawo do odmowy realizacji usługi, w przypadku stwierdzenia u Kupującego przeciwwskazań do wykonania zabiegu. Przeciwwskazania zostały opisane w każdej karcie produktu, w zakładce: przeciwwskazania.
- W przypadku odmowy realizacji usługi przez Sprzedawcę, Kupujący otrzyma zwrot płatności dokonanej za usługę.
7
Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od zawarcia umowy o świadczenie usługi.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu, w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę w pełni, za wyraźną zgodą Konsumenta, który też został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Jeżeli Konsument chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy po rozpoczęciu świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – przedkładając pismo za pośrednictwem poczty tradycyjnej bądź elektronicznej.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, Konsument musi wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
8
Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca zobowiązany jest do wykonania usługi w sposób niewadliwy.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Kupującego, jeżeli usługa została wykonana w sposób wadliwy.
- Celem uniknięcia wątpliwości, Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że wadliwości usługi nie można rozpatrywać z punktu widzenia nieosiągnięcia pożądanego rezultatu, o czym Kupujący zostanie zawsze szczegółowo poinformowany w ramach zgody zabiegowej.
- Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia Kodeksu cywilnego. Na zasadach określonych w tych przepisach, Kupujący może m.in. żądać usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy.
- Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
9
Ochrona danych i pliki cookies
- Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnych pod linkiem Polityka cookies – DEPI BOOSTER
- Administratorem danych osobowych Klienta jest SLIMBODYBOOSTER sp. z o.o. z siedzibą w Św. Wincentego 11, 61-003 Poznań
- Przetwarzanie danych osobowych Klienta będzie się odbywać w celu wykonania zabiegu depilacji laserowej.
- Podanie danych osobowych na stronie internetowej jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda Klienta.
- Klient ma prawo zażądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez okres od 30 dni do 2 lat. Po tym czasie dane będą archiwizowane.
10
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
2) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
3) skorzystania z pomocy miejskiego rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
11
Pozostałe postanowienia
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Kupujący, którzy posiadają konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.10.2022